Lucia.

I morse var jag på Edvins luciafirande i skolan. I exakt samma skola som jag gick i som liten tös. Jag rös i hela kroppen när luciatåget kom gåendes och en massa minnen välde över mig. Fasen vilken bra tid det var. I Västertorpsskolan. Vi var en guldklass som lärarna älskade och som hade en otrolig sammanhållning. Efter firandet var jag kvar ett tag med Edvin och hans klass. Supermysigt var det och Edvin blev så glad över att jag stannade kvar någon timme. Jag minns själv hur lyxigt och mysigt det var att ha mamma eller pappa med en hel dag i skolan. Sen åkte jag iväg till Liljeholmen och handlade julklappar innan jag begav mig hemåt. Nu har jag ätit gröt och tagit en varmt och skönt bad. Kroppen börjar protestera nu och framförallt magen. Bäst att lyssna på kroppen och ta det lugnt idag. Trots att det behövs fixas en hel del hemma fortfarande behövs min kropp och huvud också fixas. Minns ni soffan vi tittade på och köpte? Nu är den på plats!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0