Tillbakablick

För exakt ett år sedan var det snö och kallt. Vi bodde i Gävle och jag satt och kämpade med en hemtenta. Idag är det inte en enda snöfläck ute. Nu när jag läste min gamla blogg längtar jag tillbaka. Livet var så okomplicerat. Inte för att det är komplicerat nu men allt blir så mycket allvarligare när man jobbar. Under min korta studieperiod gick jag knappt i skolan och allt var upp till mig hur mycket tid jag ville lägga ner på studierna. Jag hade helt enkelt ett friare liv. Jag förstår att folk som pluggar kan vara rädda för att komma ut i arbetslivet. Det har det hänt saker den här hösten som gjort den senaste tiden tuff. På gott och ont. För tillfället längtar jag lite tillbaka till livet för ett år sedan. Men jag kan inte klaga på att som 23-åring äga ett radhus i Stockholm. Det är ingenting jag skulle vilja byta bort. Nu är det snart dags för lite kvällssmörgås och TV innan sängen. Hörs!
 
 En bild och en video från förra året vid den här tiden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0