2 dagar kvar.

 
Dagarna går så sjukt fort just nu. Från 8 på morgonen till 18 på kvällen är jag på jobbet och jobbar med den nya butiken. Jag monterar upp inredning till butiken, IKEA-möbler till kontor och personalrum, larmar, galjar, mm. Snacka om att kroppen börjar känna av att den får jobba rejält under dom timmarna. Mina fingertoppar värker. Nagelbanden blöder till och från och ryggen njuter av att få vila sig i soffan just nu. Men vad tusan gör det när man trivs med tillvaron på jobbet. Däremot är det på riktigt dags för mig att gå till apoteket imorgon på lunchen och kolla om dom har någonting för nagelband och naglar som kan hjälpa mina små fingrar.
 
Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi flyttar. 2 dagar kvar tills Tommy kommer ner och 2 dagar kvar tills jag blir Tyresöbo. Det ska bli underbart att flytta in i huset. I brist på tid kommer däremot bloggander bli lidandes dom här närmsta dagarna. Instagram kommer säkerligen uppdateras flitigare så kika in där istället, Densandraa. 


Kommentarer
elin

Hej Sandra! :)
Vart är det du har börjat jobba? Kul att läsa din blogg! :)

Svar: Tack! Hoppas allt är bra med dig. :) jag jobbar på Intersport i Skärholmen. :)
Sandra och Svea

2013-11-07 @ 21:08:07
URL: http://elinsfashion.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0