Det börjar närma sig!

En bild på mig och Jessica från igår när det serverades middag.
 
Det är riktigt irriterade inlägg som skrivs av mig på mornarna. Men som jag skrev tidigare så är jag trött. I morse försov jag mig som sagt men med lite mat i magen piggnade jag till och det kändes absolut inte som klockan var 7 på morgonen när vi satte igång. Trots dessa långa dagar är jag glad över att jag får vara med att öppna en riktigt fin ny butik och göra i ordning den från start. Från början var vi 3 stycken som skruvade ihop all inredning medan byggarbetarna satte upp väggar mm. Fikarummet som var så rymligt är numera proppfullt under luncherna. Vi har blivit några fler och om en vecka är det öppningsdags. Sen att det är fullt av härliga människor som jag jobbar med gör allt så mycket lättare att jobba dom timmarna som vi faktiskt gör.
 
En helt annan grej som hände idag.. Jag och Tommy skrev under papprena på banken. Vi är från och med idag husägare! Hur stort är inte de?! Vuxenpoäng så det sjunger om det. Det går bra nu, ta mig på ordet! Grattis till oss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0