En sämre lördag.

Idolmys i VÅRT hus! ❤️

En ca 65 timmars lång arbetsvecka är snart förbi. Sista dagen för denna vecka idag sen är jag ledig imorgon för att samla kraft till nästa vecka då vi kommer köra hela veckan lång, måndag-söndag. Precis som vanligt är jag lite negativ såhär på morgonen. Hur tusan ska jag orka med nästa vecka? Jaja det är ett senare problem men det går inte riktigt att njuta av en dags ledighet när jag vet att det väntar en 7 dagars lång arbetsvecka med dagar lika långa som denna vecka, om inte längre. Toppen på isberget är att jag glömde mina hörlurar hemma. Dessutom läste jag blondinbellas blogg på bussen och hennes förlossningshistoria. (Varför gör jag ens de när jag vet att det är ett känsligt ämne?!) För att inte bryta ihop på bussen fick jag verkligen koncentrera mig på någonting annat eftersom jag alldeles precis innan fått på mig sminket och det vore förbannat drygt att ha mascara i hela ansiktet. Juste! Jag har börjat med en ny grej eftersom jag alltid sover längre än jag borde. Jag har börjat sminka mig på bussen. Visst spar man mycket tid på morgonen men usch vad pinsamt det är. Hörs! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0