För tidig morgon..

Gullmarsplan 06.15. 

Hur mänskligt är det att åka hemifrån 05.45 för att jobba 12 timmar? Jag ser ingen som helst mänsklighet i det.  7-19 är det som gäller idag och likaså imorgon. Lördag blir en kort dag på endast 9 timmar. Jag håller mina tummar och tår för att vi får sluta tidigare. Igår fick vi jobba till 21 istället för 22 vilket var grymt skönt! Dessutom fick jag skjuts hem. Ursäkta att det blivit en negativ klang på inläggen nu på slutet men jag är helt enkelt trött! Jag har bara ett svagt minne av att klockan ringde fyra gånger imorse mellan 04.30-04.45. Istället vaknade jag 10 minuter innan bussen skulle gå. På med kläder, kasta ner sminkväskan i väskan, pussa Tommy hejdå och rusa iväg till bussen. Hoppas det finns frulle på jobbet. ☺️  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0