Halloween!

Det är så roligt att kolla in på Instagram och facebook och se alla roliga utklädnader. Jag har inte firat halloween på det sättet på många år. Men det vore lite roligt att spöka ut sig och gå på maskerad. Kanske ett tema till nyår? Jag tycker alltid att det är så svårt att klä upp mig till nyår. Det känns alltid som jag inte har tillräckligt fina kläder (fast egentligen är det nog brist på fantasi) så för att undvika det problemet kanske maskerad är lösningen. Då får man liksom vara hur ful som helst, bara man är utklädd. Vad sägs om att ha nyårsfest i vårt hus med maskeradtema? Haha! Nä nu ska jag inte bjuda in massa folk via bloggen och planera upp nyår utan att Tommy får veta något. Jag är i alla fall lite taggad på att träffa massa fina vänner och ha en trevlig kväll med god mat och glada miner. Jag är taggad på att flytta och jag är taggad på att låta livet gå vidare. 
 
Idag fick jag mig en dos bebismys. =)
Till efterrätt blev lite fingrar.


Kommentarer
Mikaela

Jo gör det!! :D

Svar: Haha visst vore det kul? Jag får väl ta mig ett snack med Tommy :)
Sandra och Svea

2013-11-02 @ 20:41:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0