Hjulet snurrar men hamstern är död...

Huvudet är inte med mig den här morgonen. Jag hade skrivit klart ett inlägg precis och trott att jag plublicerat det men nej. Jag glömde rubrik. Utan att notera det tryckte jag mig bort från inlägget och skulle gå in och kolla på min blogg och se hur det såg ut. Inget nytt inlägg. Klickar in här på blogg.se igen och inser att inlägget inte publicerades och dessutom raderades. BRA SANDRA! Nu sitter jag iallafall på tunnelbanan. Alla vägar bär till Skärholmen känns det som. Med det menar jag att det finns tre vägar för mig att åka till jobbet. Igår tog det 1 timme och 40 minuter för mig att komma till jobbet och mindre än 1 timme hem från jobbet. För att slippa alla bilköer nu på morgonen tänkte jag att jag skulle åka bussen till gullmarsplan (som ligger strax innan stan tar fart) och ta tunnelbana därifrån till Skärholmen men vad jag missade var att jag hade hoppat på direktbussen som går från Tyresö till stan utan något stopp i gullmarsplan. BRA SANDRA IGEN! Jag hamnade självklart i bilköer i stan istället för i Örby och Älvsjö som jag gjorde igår. Summan av kardemumman är att det finns för- och nackdelar med många resvägar till jobbet. 

Bild från helgens flytt! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0