Trött morgon.

Mikaela var med och inventerade med oss igår 😊💕

Inget VM till sommaren. Om någon mot förmodan har missat det så är de den hårda sanningen. 

I vanlig ordning sitter jag på bussen. Det är en riktigt tuff vecka jag är inne i just nu. Igår hade vi inventering med start 05.30 och slutade vid 18. Idag börjar jag 9 och ska räkna med att jobba till 22. Förhoppningsvis slutar vi tidigare eftersom vi imorgon börjar redan klockan 7. Det verkar som att vi ska räkna med 11-13 timmarspass den här veckan och jag vill inte ens veta hur vår jobbvecka kommer se ut nästa vecka. Öppningsveckan. Sova på jobbet kanske?


Kommentarer
Mikaela

Kul å se dig! Gissa vem som åkte å jobbade efter att ha varit i stallet sen också? ;) ✌

Svar: Sjukt bra ju! 😘
Sandra och Svea

2013-11-20 @ 11:46:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0