30 oktober

 

Måndagen blev tuff och hemsk och jag är så glad över att Tommy och jag var tillsammans hela dagen. Igår kom mammsen hit till Gävle och sov över tills idag. Det blev restaurangbesök, fika, massa mys, prat och en vända på stan innan det var dags för mamma att åka hem igen. Helt klart ett välbehövligt besök! Imorgon åker jag hem till Stockholm och återgår till arbetslivet igen. Dom här två veckorna har varit tunga, kanske dom tyngsta jag varit med om. Men samtidigt känner jag att jag har växt, blivit erfarenheter rikare och jag känner mig till och med stolt över att vi har klarat dom här veckorna så bra som vi gjort. Men jag kan inte låta bli att känna ångest över att åka imorgon. Att åka ifrån Tommy efter dom här veckorna. Det kommer säkerligen spruta lite tårar imorgon trots att han kommer på lördag nästa vecka. Ja, jag är en känslomänniska som har känslorna på utsidan av kroppen. Over and out!
 


Kommentarer
G

Vad är det som har hänt? :/

2013-11-01 @ 06:35:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0