Stockholm

Nu kan jag nog faktiskt säga att jag är Stockholmsbrud igen. Nästa gång jag är uppe i Gävle är för att hälsa på svärfar som kommer bo i våran lägenhet. Vi kommer bli husägare inom en snar framtid och vuxenpoängen rullar in. Tommy stannar i Gävle till nästa helg. Det var tufft att åka ifrån honom. Jag hade helst av allt stannat med honom eller haft honom här nere med mig men vi får bita i äpplet och klara oss en vecka ifrån varandra. Om redan 6 dagar kommer jag börja förbereda den nya butiken i Skärholmen för öppning. Jag har aldrig varit med och startat upp en ny butik tidigare. Det ska bli superspännande! Känner att jag behövde en morot just nu efter dom två veckorna som gått. Det börjar bli dags att blicka framåt. I morgon ska jag jobba och det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen. Trots att min fina man är alldeles för många mil ifrån mig. 

Vi, vi, vi!
 
 
 


Kommentarer
mimmi

Ni är så otroligt fina ihop!! ser fram emot att bli granne till er!! <3

Svar: Tack min fina vän! :) Det ska bli kul att bli Tyresöbo <3
Sandra och Svea

2013-10-31 @ 20:44:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0