20 december

Dagen har rullat på alldeles för fort. Samtidigt som jag varit helt matt har vi ändå hunnit med att få ordning här hemma i vårt fina hus. Dom enda rummen som inte är i ordning ännu är våra gästrum och sovrummet. Där vi nästan aldrig är, förutom när vi sover förstås. =) Jag och T tog en skogspromenad med Svea i morse, utan lina.. Det skulle vi inte ha gjort. Lillskiten fick upp ett spår och sprang som en tok i skogen. Hon var borta ett litet tag, sen kom hon tillbaka för att fort som attan försvinna in bland träden och bergen igen. Jag hann tänka såå många gånger på vad som kunde hända. Direkt när hon försvann och inte kom tillbaka till oss såg jag det värsta, hon skulle försvinna och irra bort sig. Jag skulle behöva gå till jobbet utan att veta hur det var med Svea och var hon höll hus. Fy tusan vilken mardröm det hade varit. Men tillslut fick vi på kopplet på henne och jag tänker inte låta henne springa helt lös utan långlinan något mer! Never ever! Det är en sak som är säker. I morgon är det jobb, 9.15-21 ungefär. Sjukt segt, speciellt med den här resvägen!

Bilder från idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0