Sammanfattning av år 2013, del 1.

 
Jag tänkte sammanfatta detta händelserika år som börjar lida mot sitt slut.

Året började med en massa snö som hade kommit för att stanna. Det blev många kalla, härliga promenader med Matilda och hennes vackra Curre. Mina dagar bestod för det mesta av snöpromenader och självklart lite plugg.

I April hade snön börjat smälta och jag blev bjuden på årets första utlandsresa av Lena. Vi tog en weekend i Barcelona och njöt av sol och värme. I brist på värme hemma i Sverige kändes det som att vi var dom enda som gick runt med shorts och linne i Barca i April. Men vad gör man inte för att få lite sol och färg på sig? ;)

Svea tog sitt första dopp i April. Lite väl vågat om ni frågar mig..

Våren hade i alla fall kommit och det njöt vi av!

Vi hejade på Sverige!
Tog mysiga promenader tillsammans med min fina!
 
 

Skolan fortsatte vara lugn och promenaderna med Therese och Doris är något jag kommer förknippa våren med. Det blev mycket flams och trams för Svea och Doris del. =)

I juni åkte vi på, för mig, årets andra utlandsresa till Kreta tillsammans med Tommys mamma och syster. En vecka med solgaranti (typ) och livet lekte!

Förutom när jag förlorade mot Tommy i minigolf..

Midsommar i Leksand med folkdräkt, majstångsresning och spelmän.

Det blev en tripp till Kolmården med min mamma och lillebror. Djurparker är något som ska besökas varje år, helst.

En av mina favoritdagar från sommaren är dagen på Sätrabadet tillsammans med mamma, Pär, Edvin Tommy och Svea. En riktig familjedag med massa skratt och plask! Detta bad kan jag varmt rekommendera för er med hund som vill kunna bada tillsammans med hunden.

Fortsättning följer... kanske.


Kommentarer
Lina

Så söt bild på Svea i Sverigetröjan :)

2014-01-02 @ 13:55:23
URL: http://undradejust.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0