Valpbilder!

Nu på eftermiddagen har jag gått igenom bilder för att skicka efter en väggalmanacka med bilder från året som gått och då råkade jag snubbla in på förra årets bilder. Svea var verkligen världens sötaste valp. Jag kommer knappt ihåg att Svea varit så liten och hur det var att ha en sån liten korv. När hon kom till oss var hon rätt tjock och eftersom valpar endast ska springa runt och busa och mysa ute och inte motioneras var det svårt att få bort valphullet. Jag blir så sugen på en valp när jag ser mitt lilla hjärta så liten och tjock! =) Här kommer bilder!  
 

Alldeles nyhämtad från uppfödaren.


Kommentarer
Melina

Men guuuud sikken plutt! Tänk att hon varit så liten :-)

Svar: Ja helt sjukt! De kan man inte tro :)
Sandra och Svea

2013-12-25 @ 19:56:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0