LEDIG!

Jag är precis inkommen efter en promenad med Tommy och Svea i det gråa regniga vädret. Det här är första dagen på länge som jag inte känner mig stressad över min ledighet. Stressad över att ledigheten precis har börjat och är slut alldeles snart. Igår frågade en kollega mig om jag ville vara ledig den här helgen och jobba hennes helg istället. Det kunde inte komma mer lägligt så nu är jag ledig fram tills på tisdag. Förstår ni att jag kan slappna av? 4 långa härliga dagar av ledighet väntar. Som sagt så har jag och Tommy precis varit ute med Svea i det gråa vädret och jag njöt! Att det är dåligt väder bekommer mig inte ett dugg. På med stövlar, varma kläder, mössa och vantar och gå ut. Vi alla tre. Jag älskar ledig tid med min familj!
 
 
Okej Nina, såhär är vädret nu. Inte som bilden längst ner.
 
 
 
 


Kommentarer
Nina

Sån där härlig sommar har inte vi i Gävle nu! Det är tydligen bättre att bo söder ut ;)

Svar: Haha ni märkte väl när ni var i Sthlm senast att det är tropisk värme här? 😉
Sandra och Svea

2014-01-03 @ 12:29:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0