5 Januari 2014.

 
Jag fortsätter njuta av min lediga långhelg. Jag har en dag kvar av ledigheten och det känns inte ett dugg jobbigt att gå iväg till jobbet på tisdag och jobba. Idag har jag träffat Melina och Annica. Vi som hängde varje dag genom hela högstadiet och stor del av gymnasiet. Det är så kul att vi fortfarande hänger ihop trots att vi ses mer sällan nu för tiden. Jag och Melina har till och med gått hela skoltiden tillsammans. Vi började skolan tillsammans och tog studenten tillsammans. Hur som helst blev det en lunch på Jensen's Bøfhus i stan. Supermysigt och vi hade så mycket att prata om! Nu har jag kommit hem och gått en mörk promenad med Svea. Snart är det dags för våra duktiga juniorer att ta hem guldet. Tommy jobbar till 19 så han missar en stor del av matchen men huvudsaken är ju att han får komma hem och se dom lyfta upp bucklan. =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0