Bättre sent än aldrig.

Idag har vi haft en stollig hund som skuttat och sprungit i snön. Trots att hon är så känslig mot kyla blir hon helt tokig av snö. Hon försöker tar full fart framåt trots att hon är kopplad. Det är härligt att se henne så lycklig men samtidigt jobbigt att hålla i kopplet. Jag och Svea tog en skogspromenad med långlinan så hon fick springa av sig ordenligt i snön och dampa loss totalt.

"Va? Ska vi gå ut och gå nu?"
"Braaa idé matte!"


Innan vi gick ut till skogen gick jag, Svea och Tommy till Ica och kompletteringshandlade lite. Passande nog låg ett vitt täcke över Krusboda och vi drog fram pulkan och Sveas dragsele. Förenat nytta med nöje drog Svea hem maten. Vi slapp bära och hon fick jobba. Winn Winn =)
 
 


Kommentarer
ANNNAIZ

SV: Ja det slutade med att jag hade på mig den på nyår! Tack för hjälpen, kram :)

2014-01-12 @ 15:42:29
URL: http://annnaiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0