Drömmen om en fotostudio. =)

Idag har jag haft en ledig dag då mycket ska ha hunnits med. Handling av julklappar och mat, lägga upp gardiner, ringa lite samtal, försöka få ordning på tvättmaskinen, klippa Sveas klor mm. Allt har inte hunnits med ännu men å andra sidan är inte dagen slut på ett bra tag. Mitt i allt detta får vi inte glömma bort vår älskade lilla hund som också måste få sitt. Oavsett hur mycket vi har att göra måste hon hinna få sina promenader och uppmärksamhet, både för vår egen och för hennes skull. En ostimulerad Svea är en tålamodsprövande Svea. Efter vår morgonpromenad passade jag på att leka lite fotostudio med S. Drömmen vore att ha hundfotografering (Alt. djurfotografering) som yrke. Drömmen vore att göra om ett av de nuvarande gästrummen till en fotostudio med riktiga prylar men dom rummen vill vi en dag fylla med en annan dröm, barn. Vi är även sugna på att ha ett kontor och hemmagym i ett av rummen så min dröm om fotostudio får läggas på is ett bra tag framöver. Här är några bilder jag tog på Svea i morse. =)
 


Kommentarer
Johanna

håller med, det vore jättekul! Du tar jättefina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :-)
Sandra och Svea

2013-12-22 @ 17:20:41
URL: http://amyochvarghunden.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0