Eländig dag.

Det här har inte varit min dag. Jag tror det började redan tidigt i morse när jag skulle kolla vad klockan var på mobilen och höll på att trilla ur sängen. Tommy verkade iallafall ha fått sig ett gott skratt. Ja, sen är det så att T åkte till Gävle idag och stannar över natten eftersom han har skola imorgon. För dom som känner mig ordentligt vet att jag avskyr att vara hemma själv utan Tommy. Jag är alldeles för sällskapssjuk. Redan där blev min inställning till den här dagen botten. På jobbet fortsatte det att vara segt. Det kan nog ha varit den segaste dagen ever! Jag trodde nästan att klockorna stannat. Till råga på allt kom tvärbanan in till gullmarsplan 20.45 istället för 20.43. 20.45 gick även min buss från gullmarsplan. Med en kvart kvar till nästa buss skulle gå höll jag på att bryta ihop. Jag valde mellan lägga mig ner och gråta och hoppas på att pappa kunde hämta mig som han gjorde förr när jag bodde hemma eller gå och handla en bit choklad. Jag valde choklad. Nu sitter jag iallafall på bussen  på väg hem till min älskade hund. Morgondagen kommer garanterat bli bättre! 



Kommentarer
mimmi

Ååh i fredags så sov jag själv hemma efter att mina vänner åkt vid 02.00 efter filmkväll å Jimmy sov då hos sina päron å kom inte hem förs imorse! men det var bara skönt för då hade jag en stooor säng för mig själv :) <3

Svar: Önskar jag också kunde njuta av den stora sängen men jag tycker att den blir alldeles för tom 😔
Sandra och Svea

2014-01-12 @ 21:32:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0