Önskningar.

Idag har jag och Tommy varit inne på söder några timmar. Jag lyckades shoppa en hel del nya kläder till mig själv och så handlade vi lite annat till hemmet som jag kanske kan visa upp någon dag. Det är så trist med det här grå vädret. Det blir aldrig ljust vilket betyder att fotona blir alldeles för dåliga. Annars har en dryg förkylning anlänt. Halsen är irriterad och bröstet känns tungt, näsan är täppt och huvudet segt. Tack och bockar för de! Det här året har varit det tuffaste i mitt liv och snart får jag lämna det bakom mig. Jag hoppas det nya året ger mig det bästa jag kan få och att jag slipper all besvikelse som detta år har gett mig. Jag hoppas att det vänder till lycka så snart 2014 börjar. ❤️
 
Två bilder från Julafton. Lite småsjuk men glad över att få vara med mina nära och kära. ❤️

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0