Ingen rast ingen ro.

Den här julen saknar stämning. Den här julen saknar frid. Den här julen glöms bort. Allt är en enda stor stress. Jag försöker hålla humöret uppe men stundtals är det alldeles för svårt. Självklart får jag skylla mig lite själv som bokar upp saker på mina lediga dagar men när jag inte är ledig så mycket är det svårt att både vara hemma och ta det lugnt och hinna med det som behövs och som jag vill hinna med. Pendlingsavståndet till jobbet är långt och långa dagar blir så mycket längre med resvägen. Jag längtar enormt mycket tills det blir vanliga arbetstider, nästa år. Idag har jag varit på bio med min lilla bror och sett Walking with dinosaurs. En film som jag kände för att se när jag såg trailern på tv. Jag är barnslikt förtjust i barnfilmer som handlar om djur. Lejonkungen är en av mina favoriter som jag aldrig kommer bli för gammal för tror jag. Sen åkte jag hem till mamma och Pär och åt lunch och fika där. Supermysigt! Jag firade även Edvin lite eftersom jag missade hans kalas och födelsedag igår. Nu ska jag i alla fall försöka njuta lite av Solsidan innan det är dags att lägga sig för kvällen. Uppstigning 06:30 för en mysig julfrukost med jobbet. (Ni ser! Egentligen börjar jag 12 för en gångs skull men eftersom vi behöver lämna tillbaka saker på ikea och det är en gemensam frukost på jobbet åker jag dit till 9..Skyll dig själv Sandra!) 
 
 


Kommentarer
Melina

Försök varva ner mellan varven tjejen så kroppen din hänger med <3 kram kram

Svar: Ja, jag får ta o göra de när allt lugnat ner sig :) kram <3
Sandra och Svea

2013-12-22 @ 21:32:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0