11 Augusti.

Vädret har verkligen visat en av sina tråkigaste sidor idag. Här i Gävle har det regnat och åskat i flera timmar. När det varit uppehåll har jag passat på att kila ut med Svea men hon har gått runt med svansen mellan benen, lite halvstressad och bara velat gå in igen. Jag tror att hon kände att åskan hängde i luften. Eller också hörde hon att det mullrade även fast inte jag gjorde det. Hon är annars inte rädd för åskan men något skeptisk. Vi har myst i soffan hela dagen men jag blir helt knäpp av att bara sitta ner hela tiden. Svea behöver också lite stimulans så vi tränade lite balans samt att hon ska gå och sätta sig på en bok. Till en början trodde Svea att hon endast skulle ställa framtassarna på boken men tillslut förstod hon att hon skulle gå och sätta sig på boken. Hon är så duktig, min lilla stjärna. =)

Sitta ner på en liten pall är faktiskt inte helt lätt! Sen att göra high five samtidigt gör det inte lättare!
 
 


Kommentarer
Hanna

Duktig tjej!! :)

2013-08-11 @ 19:50:58
URL: http://hannashundifokus.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0