15 Augusti.

Dåligt bloggande senaste dagarna beror på jobb. Jag har jobbat tis-ons på Intersport och är ledig idag men jobbar igen imorgon. Japp allvaret sätter halvt igång nu. Fast nästa vecka är det lugnt igen för då drar jag och T till sthlm en vecka. Ska bli grymt att vara där lite längre så vi hinner med att träffa vänner och familj ordentligt. Medan jag jobbar har T passat på att dra på sig en rejäl förkylning med feber vilket har lett till att Svea fått anpassa sig till Tommys tempo och ork. Fullt förståeligt att man inte orkar med att aktivera lilla S så mycket som man gör när man är frisk. Våran underbara hund har känt att Tommy varit dålig och accepterat läget. Jag tycker att det är så sjukt häftigt att Svea känner hur dåligt vi mår ibland! Hur hon anpassar sig efter oss. Idag är T piggare och jag har som sagt varit ledig. Svea var inte sen med att påpeka att vi minsann inte bara ska sitta hemma en dag till! Till exempel började hon gräva i jordpåsen för att få vår uppmärksamhet vilket hon ALDRIG gjort tidigare. Men vad gör man inte för att få mattes och husses uppmärksamhet? ;) Nu håller jag tummar och tår för att mitt halsonda och huvud som spökar idag inte blir värre utan går bort med lite sömn i natt.
 
 

Svea och Gegga som också bor här på Brynäs är från samma uppfödare. =) Bilderna är från dagens promenader.

 


Kommentarer
Melina

Du tar så fina bilder! Ser riktigt härligt ut, fint väder :-)

2013-08-16 @ 07:06:24
Mikaela

Fina paret högst upp :)

2013-08-23 @ 22:44:45
URL: http://mikaelamedmera.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0