agilitykurslektion 1, check!

Nu är vi hemma, ätit, haft besök av Matilda som ska ta hand om Svea en stund imorgon och slagit oss ner i soffan. Japp, det är sjukt tomt och trist i lägenheten trots att jag har min fyrbenta vän på fötterna. Jag och T har endast varit på Kreta ihop den här sommaren, annars har vi farit runt på olika håll på grund av att vi jobbat olika tider och dagar. Det börjar kännas ordentligt nu och vi har bestämt oss för att jag åker ner med Svea till Stockholm på Söndag efter jobbet och T kommer till sthlm från Gotland på måndagmorgon. Sen ska vi spendera tid tillsammans i sthlm utan måsten och bara njuta av att vara lediga några dagar tillsammans. Tro för guds skull inte nu att jag inte unnar honom den här resan till Gotland. Självklart ska han åka iväg med kompisar om han vill det. =)
 
Jaja, nu till agilitykursen. Vi var nog lite för många i gruppen för att kunna känna efter ordentligt hur det kändes. 8 stycken hundar och en instruktör var nog för mycket. Nästa gång kommer vi vara uppdelade i två grupper vilket förhoppningsvis gör att fler övningar hinns med. Sen var både matte och hund trötta idag eftersom vi åkte från Leksand i eftermiddags och gick sedan runt i Sandviken i 1,5 timme. Dåligt planerat av matte och vi hoppas på bättre planering och fokus nästa vecka. =)


På förmiddagspromenaden öppnade sig himlen.
Syns det att Svea känner sig lite obekväm med att himlen öppnade sig?
Ronja njöt.


Kommentarer
Johanna

vad kul med agilitykurs! :)

2013-08-02 @ 08:19:54
URL: http://amyochvarghunden.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0