Agilitylektion nr 2, check!

Dagens agilitykurs blev sådär. Känns som att jag kommer med undanflykter varje gång men så är det inte. I början av kursen var det uppehåll (då dom två första bilderna togs) men sen kände himlen för att släppa ut lite vatten. Svea AVSKYR regn. Jag tror att det är lite rastypiskt. Hon bestämde sig för att sätta sig under ett träd för att skydda sig mot regnet. Jag försökte få igång henne genom, bus, godis, leksaker, men icke. Ingenting gick hem. Hon tog inte ens en blodpuddingsbit som jag försökte trycka in i munnen på henne. Då är det bara att gilla läget, bege sig hemåt och försöka igen nästa gång. Tack Matilda för att du följde med på kursen och gjorde oss sällskap!

Svea fick chansen att testa sin luva på regntäcket. Den uppskattades inte speciellt mycket.. (bild från instagram, därav den dåliga kvalitéen på bilden).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0