Känner mig halv.

Jag och min lilla S sitter på stationen i Sandviken. Himlen öppnade sig precis och agilitykursen börjar om en och en halv timme. Vad gör jag här i så god tid? Ja det undrar jag också! Tyvärr gick det inget annat passande tåg så det fick bli tåget som ankom till Sandviken 15.20. Jag vet inte vad vi ska hitta fram till kursen börjar. Upptäcka Sandviken, typ.. Svea sitter för närvarande och skakar lite lätt. Hon är en väldigt lättfrusent tjej som avskyr regnet. Jag är extremt otaggad på att komma hem till en tom lägenhet ikväll och hade till och med gråten i halsen när jag lämnade Leksand. Det är bara att bita ihop för om jag sänder ut sån energi går nog kursen åt skogen. Nä nu ska jag ta min hund och börja gå. Hörs ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0