Promenad med Curre och Matilda.

På kvällspromenaden fick Svea äntligen träffa Curre igen. Curre bor stundtals i Mockfjärd och stundtals i Gävle. Dom har inte träffats på hela sommaren tror jag och jag törs påstå att Curre är Sveas stora idol. Hon älskar verkligen den hunden. Men det är klart, han är den snällaste, mest väluppfostrade och överlägset finaste schäfer jag någonsin träffat. Vanligtvis tycker jag inte att Schäfrar är något speciellt. Det är fina hundar men inte mer än så. Curre är nog en av dom finaste hundar som jag någonsin träffat! Sen att han har ett underbart temperament, tålmodighet och en trevlig matte gör såklart honom ännu bättre. Jaja, nog snackat om honom, här kommer bilder!
 

Efter allt spring blev hundarna trötta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0