Regn.

Snacka om att jag har en sliten hund. Hon ligger fortfarande kvar i sin korg i sovrummet, själv har jag flyttat in till vardagsrummet. Tommy började klockan 7 i morse och när han går upp på mornarna brukar S följa med upp och äta. I morse hände något som inte hänt sen hon var liten, hon låg kvar och sov i sin korg. Hon har alltså inte ätit frulle än. Det dåliga vädret har säkerligen någonting med saken att göra. Vi får väl se hur länge hon kan hålla sig innan hon känner att hon måste gå ut.

Igår satt jag och fixade lite med några bilder från Stockholm. Dom passade ganska bra i svart/vitt. =)
 


Kommentarer
Veronika

Gud så fin hon är! Påminner om min lilla varelse :D

Svar:
Sandra och Svea

2013-08-09 @ 11:38:57
URL: http://www.veronikanoden90.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0