Rullsand del 1.

Idag har jag och lilla S varit på stranden nästan hela dagen tillsammans med Michaela, hennes kille och Madicken. Svea skötte sig faktiskt riktigt bra på stranden. Hon är inte van vid strandbad där det är massor av folk som hoppar runt i vattnet både med och utan uppblåsbara figurer. Idag var tredje gången vi var på ett strandbad där hundar var tillåtna och hon kunde faktiskt ligga ner och ta det lugnt när jag solade. Det känns riktigt skönt att veta att Svea kan hänga med till stranden (som tillåter hundar) utan massa pip, gnäll och stress som det varit tidigare. Övning ger färdighet! =)
 
Svea var kalastrött när vi kom hem och slocknade på två röda. Jag passade på att gå ner till gatufesten här i stan tillsammans med Matilda och hennes kille. Det blev lite karusellåk för vår del och nu sitter jag här hemma och smäller i mig melonremmar. Mummmmmmmms!
 

"Stopp och belägg. När vi fått bilderna från Michaela kommer fler bilder upp på bloggen så håll utkik!"


Kommentarer
Johanna

fina bilder!:)

2013-08-05 @ 18:49:42
URL: http://amyochvarghunden.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0