Stockholm

Det är dåligt med uppdatering nu men jag befinner mig i Sthlm utan dator. Systemkameran är självklart med så ni kommer få se bilder till helgen. =) Jag är ännu inte frisk vilket är värdelöst. Natten till idag blev det knappt någon sömn och T fick lägga sig på soffan för att slippa höra mig hosta. Hatar förkylningar! Idag har jag även haft lite feber. Säkert för att jag for iväg en sväng till Farsta centrum igår istället för att ligga hemma och vila.. Som sagt kommer uppdateringen vara dålig dom här dagarna men till helgen lovar jag bättring!



Kommentarer
Matilda

Krya på dig och se till och kom till Gävle snart, så våra fina får leka lite tsm! :)
Kram

2013-08-21 @ 08:24:54
URL: http://nattstad.se/crazymakeup


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0