Sista dagen..

Nu åker jag mot sista jobbdagen för den här tuffa perioden. Sammanlagt har det blivit 130 timmars jobb på 2 veckor. Luncherna har jag inte räknat bort så vi säger 120 timmar på 2 veckor istället. Cash is king och snart återgår livet till det normala efter denna minst sagt tuffa höst! I morgon är jag ledig och jag ska ta en riktigt lång och skön promenad i skogen med min älskade lilla plutt Svea. Hon är för övrigt på en weekend i Leksand med pappa och Lena. Givetvis har inte Svea varit ensam hemma hela tiden när jag och Tommy jobbat. Vi har fått hjälp av Tommys syster och pappa. Vi har tur som har folk runt omkring oss som hjälper till när det kör ihop sig. 

Jag har fått lite bilder på Svea från Leksand av pappa.


Ikväll när jag kommer hem från jobbet är min skatt hemma igen! ☺️❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0