Bra kille!

Jag tänkte skryta lite nu, om något som inte har med Svea att göra. Det handlar om min fina pojkvän. Här om dagen när vi var i stan hittade jag och T en pall/bänk på Åhlens. Den stod på en trall med en skyllt, halva reapriset. Jag och T har funderat över om vi skulle köpa en liknande för att förvara Sveas saker och våra grejer i förut men släppt tanken. Här om dagen väcktes den igen och vi bestämde oss för att köpa den och klä om tyget. Ikväll när vi var på stan hittade vi ett tyg som vi gillade och under tjejernas semifinal passade T på att klä om den. Jag blev riktigt nöjd. Vilken karl jag har! =)

Före:

Efter:
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mikaela

Vilken kille!

2013-07-25 @ 08:04:23
URL: http://Mikaelamedmera.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0