Dags att våga följa min dröm.

 
Det här inlägget kommer handla om mig och mitt val. Jag har funderat fram och tillbaka sen slutet av terminen. Jag har bestämt mig för att hoppa min lärarutbildning. Anledningen till att jag valde att plugga till lärare var att jag funderade över vad jag kunde tänka mig att jobba med förutom djur och då framförallt hundar. Då kom jag fram till lärare. Men senaste tiden har jag funderat över vad jag egentligen vill. Mitt drömjobb är att få jobba med hundar. Varför inte satsa på det? Jag tänker sträva mot min dröm och inte mitt andrahandsval. Jag tänker sluta blunda för min största dröm. Våren 2010 gick jag en hunddagisutbildning, jag är alltså diplomerad hunddagisföreståndare vilket betyder att jag får öppna hunddagis. Min plan för tillfället är att jobba ett år här i Gävle på Intersport eller någon annanstans och sedan söka till en hund- och zooutbildning i Stockholm. I hundutbildningen blir man bland annat utbildad hundtrimmare/hundfrisör. För dom som känner mig ordentligt kommer nog knappast det här som en chock. Snarare tvärtom. =)
 
 


Kommentarer
Hanna

Kör bara kör! :) klart man ska göra vad man vill! Själv har jag hittar den perfekta instruktörsutbildningen jag vill gå :) man måste våga!

Svar: Ja det är bara att köra. För dig också ;)
Sandra och Svea

2013-07-10 @ 22:30:47
URL: http://hannaslchf.wordpress.com
Pappa

Klart du ska satsa på det!

2013-07-11 @ 07:25:49
Monica

Såklart du ska! Lycka till med dina planer! Du kommer att leva din dröm! Kram från Monica

2013-07-11 @ 22:27:18
Johanna

vad kul! klart du ska följa din dröm! :)

2013-07-12 @ 21:27:23
URL: http://amyochvarghunden.blogg.se
Mamma

Absolut! Klokt beslut. Vi stöttar dig till 100%

Svar: Tack mammsen :)
Sandra och Svea

2013-07-15 @ 10:14:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0