Rullsand.

Ikväll var jag och Svea med Matilda och hennes kille till en väldigt fin sandstrand som ligger en bit härifrån. Kan knappt tro att det finns så fina stränder i närheten av Gävle. Det kändes som att vi var på Västkusten. Hur som helst var det mysigt med ett kvällsdopp och Svea simmade glatt med oss när vi skulle doppa oss. Återigen simmade hon efter ett tag fram till mig och krafsade mot mig. Jag tog det som ett tecken på att hon var trött och ville simma upp på land igen. Att springa runt i sanden verkade Svea tycka var underbart. Att gräva i sanden var inte helt fel det heller! Synd att jag varken har bil eller körkort för den stranden var perfekt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0