Seg, segare, segast.

Igår vid den här tiden hade jag och T hunnit med både morgonpromenad och frukost samt satt igång att börja storstäda. Idag ligger jag fortfarande i sängen och drar mig medan T har jobbat 4 timmar på Willys. Sen vaknade vi rätt tidigt igår när polisen slog in grannens fönster för att kunna göra en husrannsakan (inte helt otippat) så vi kanske ska tacka polisen för att vi hann "fånga dagen". Igår var som sagt en effektiv dag. Jag och Tommy var nere på stan och shoppade lite och åt middag på Java. Det hanns även med storhandling och 4 promenader med Svea. Idag är jag mindre effektiv. Jag har inte ens lust med en sväng till gymmet. Men det är i alla fall dags att gå upp nu och stoppa i mig lite frukost. =)


Såhär ser Svea ut just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0