Söndagen den 7 juli.

Att ha två hundar här hemma var jättemysigt. Natten gick bra och Svea lyssnar på mig och Tommy när vi säger till henne att inte vara som en terrorist på Doris. Nu är D hemma hos matte igen och jag har varit iväg och jobbat några timmar på Intersport. Något som var mindre mysigt den här arbetsdagen var att Guldfynd precis ovanför oss blev rånat. Vi hörde glas krossas och såg sedan rånaren springa ut ur butiken. Usch för sånt! Stackars butiksbiträdet var själv i butiken och jag kan inte ens tänka mig hur den personen mår just nu. Jag hoppas verkligen att rånaren/rånarna åker fast och eftersom han jag såg som flydde från butiken inte hade luva på sig  borde det inte vara så svårt att få fast honom. 
 
http://gd.se/nyheter/gavle/1.6054638-guldfyndsbutik-i-flanor-ranad
 
Tommy har precis stuckit iväg och jobbat vilket betyder att jag och Svea är själva hemma ikväll. Vi ska ta en promenad med Therese och Doris lite senare när det svalnat lite och sen blir det mys i soffan framför någon bra film eller serie. Kameran åker troligtvis med ut på promenaden så ni vet vad som väntar på bloggen ikväll. BILDBOMD! =)

En lite halvbra bild från igår kväll. Två trötta brudar.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0