Tisdag 9 Juli.

Två dagar kvar till ledighet. Imorgon är det ett tio timmarspass som väntar. Det ska bli otroligt skönt med fredag även fast jag jobbar både lördag och söndag också. Nog pratat om mig. Vi har precis varit ute på en promenad och lämnat nyckeln till Therese. Imorgon är det nämligen dags för Therese att passa Svea igen. Förhoppningsvis är det sista gången som vi behöver passning på grund av jobb för den här sommaren. Hur som helst har jag och Svea slagit oss till ro i soffan (T slutar 22.15). Men jag funderar på att köra ett litet träningspass med Svea. Det nyaste tricket jag lärt henne är att lyfta upp höger framtass när jag lyfter upp höger ben och likadant med vänster. Det tog inte lång tid innan hon förstod vad jag ville. Älskar verkligen att hon är så lättlärd och vill lära sig nya tricks. Frågan är vad som ska läras in här näst. Endast fantasin sätter stopp för mig. Om någon där ute har en idé på något tricks får ni gärna dela med er av de. =)


"Matte sluta fota och lek med mig istället!"
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0