Lite funderingar..



Det här filmklippet filmade jag igår. Svea leker med Amber, en amstaff/rottis/dobermanblandning om jag inte minns helt fel som Svea lekt med sen hon var 12 veckor. Jag kanske ska tillägga att Amber är runt 3-4 år. Jag funderar lite kring deras sätt att leka. Som ni ser på videon lägger sig Svea på rygg mot Amber vilket hon gjort från första början. Men när Svea blev könsmogen eller om det till och med var tidigare har A satt käftarna runt Sveas hals. Det är inget aggressivt eftersom det är glada svansar, Amber studsar och hoppar och skulle Svea säga till eller pipa släpper Amber direkt. Det ser liksom så grymt ut. Någon som vet varför dom alltid leker på det här sättet?


Kommentarer
JUNITJEJ

Svar: Min hund är en hovawart.

2013-06-29 @ 19:22:33
URL: http://www.junitjejen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0