Slit och Svett!

Nu har jag kämpat med bloggen hela eftermiddagen, känns det som. Men i alla fall två timmar. Hitta rätt tema och fixa i ordning en header. Nu får det se ut såhär tills imorgon. Eller om jag går in och pillar lite ikväll. Jag har, som jag skrev tidigare anmält mig och Svea till grundkurs i agility och personspår i augusti. Jag längtar som en tok och hade Svea en aning om vad som väntade hade hon nog också längtat =). Tommy jobbar sent idag, 22.15 vilket betyder äta middag all by myself. Eller ska jag ställa Sveas matskål på borde så jag får matsällskap? Haha det skulle se ut de! Nu blev det bara svammel så jag kirrar en bild istället. Ha det!

Bjuder på en härlig bild på Svea och Doris.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0