Usch!

 
Svea 8 veckor gammal.
Då var det dags för jobb och den här gången VET jag att jag står med på schemat. Det blir jobb 10-17. Tänk om alla arbetsdagar var så korta med 100% OB-tillägg, det hade inte varit fel! Återigen har jag läst en tråkig historia på Facebook. Det handlar om en person som köpte en Rottisvalp hos en oseriös uppfödare. Uppfödaren avlar på sjuka hundar vilket resulterade i att paret fick ta bort hunden i valpåldern på grund av trasiga höfter plus att den var ochippad och hade fullt med mask i magen! Jag avskyr oseriös handel med djur. Det borde införas körkort för hundägarskap.
 
Det blev ett negativt inlägg men jag var bara tvungen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0