Älskade Svea.

Förlåt min älskade hund.. 

Jag har så sjukt dåligt samvete mot Svea. Hon kan ju inte förstå nånting. För inte alls länge sedan var jag hemma med henne varje dag. Visst att jag kunde vara borta några timmar men inte som nu, 13 timmar typ. Snart min älskade hund är matte ledig mer. Som jag längtar! När den här veckan är slut tar jag två helt klart välförtjänta dagar ledigt. Då har jag jobbat 13 dagar av 14 med 10-12timmarspass nästintill varje dag. Pengar rullar in som dom ska. Men tur är väl de. Igår fick vi svälja vår stolthet och be om hjälp med målningen av en kompis som år målare. Skola, praktik och låånga arbetspass går inte ihop med att samtidigt måla om i huset. Nu kan vi fokusera på att komma i ordning på många andra sätt och vis i huset utan att känna stress över måleriet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0