Nu är det fredagsmys!

Två bilder från en mysig skogspromenad i julas. Nu längtar jag faktiskt till SNÖ!
 
Det är fredag. Fotbollen drar snart igång och nu är det helg. Känslan är på topp. Tommy kollar på fotbollen med grabbarna grus ikväll och jag har huset för mig själv tillsammans med Svea. Svea verkar inte alls lika tillfreds med tillvaron som jag är. Hon piper och springer fram och tillbaka, ställer sig på bakbenen och tittar ut igenom fönstret. Säkerligen för att hon vill att T ska komma hem igen. Jag undrar hur lång tid det tar innan hon förstår att det är här hon kommer bo för resten av hennes liv och det är här hon kan vara lugn och avslappnad, precis som hon var i lägenheten hemma i Gävle.


Kommentarer
Rebecca&Mathias

Ja, nu får snön komma! Och vilka fina bilder! Ha en fortsatt fin Fredags kväll! :)

Svar: Tack detsamma! :)
Sandra och Svea

2013-11-15 @ 20:33:54
URL: http://twoplusone.se
Melina

Så härliga bilder!!!! Men nääää Sandra vi väntar lite med snön tycker jag ;-) iofs blir det ju lite ljusare när snön kommer och det är ju bra :-D Bara det är snö tills en vecka innan jul så är det okej :-)

2013-11-16 @ 13:57:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0