Söndag.

Det har varit en riktigt bra dag. Det har varit full rulle hela dagen. Jag och Tommy tog en promenad ner till ett stort grönområde alldeles i närheten med Svea. Där började dagen ta fart. En underbar morgonpromenad med sol, pojkvän och en sprudlande hund. Sen fortsatte dagen med att mamma med familj kom hit. vi tog en promenad till en fors som även den ligger i närheten. Jag är så sjukt bortskämd med att ha så fin natur och promenadstråk alldeles där bor. Sen fikade vi lite här hemma och nu har dom åkt hem och jag har slängt mig i soffan framför OC. Den serien var väldigt länge sedan jag såg.
 
Morgonpromenaden. Hur glad blir man inte av den här bilden?
Min söta lilla bror, snart 9 barrrre! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0