Sveas tankar om kvällen...

På riktigt så undrar jag vad jag har gjort för fel ikväll. Matte släppte ut mig så jag kunde kissa på tomten nu på kvällen (i mörkret!!). Jag fattar inte riktig hur matte inte kunde känna doften men jag kände tydligt en doft som inte brukar höra hemma på "morfars" tomt. För säkerhetsskull varnade jag HÖGT och tydligt att vad det nu än var som varit i närheten av vår tomt så bör den varken komma tillbaka eller komma i närheten en gång till. För att säkra grannarna från främlingen så sprang jag en repa runt dom två närmsta grannhusen också och varnade HÖGT och tydligt. När jag kom tillbaka in, och tyckte personligen att jag gjort ett bra jobb, möttes jag av en sur matte?! Som mumlade någonting om att klockan var mycket och att.. Ja jag vet inte, jag slog dövörat till som jag alltid brukar göra när matte skäller på mig :) 

/ Nu får jag inte gå ut och kissa själv längre. Jag fattar ingenting!? 


Kommentarer
Nina

Haha vilken rolig bild :)

Svar: Haha ja rolig hund, rolig bild! :)
Sandra och Svea

2013-11-13 @ 08:23:14
URL: http://ninarven.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0