Tjäääna!


För ca ett år sedan var jag till fotografen med Svea. Det var gratis julfotografering. I Gävle var jag med i en hundgrupp på facebook som organiserade fotograferingen samt gemensamma promenader. Något som jag tycker är viktigt är att Svea får fortsätta träffa och umgås med andra hundar. Att en hund får vara just hund tillsammans med en annan hund är något jag värderar rätt högt. Jag funderar lite på om det finns någon sån grupp här? Någon som har koll på det?
 
Hur som helst är jag sjukt glad över att det snart är helg. Trött som tusan men nöjd med arbetsveckan. Resvägen till och från jobbet går förvånansvärt bra. Även om det finns många vägar för mig att åka och alla tåg, bussar och tvärbanor måste tajma varandra. Idag när jag skulle åka hem var tunnelbanan sen vilket betydde att jag missade min tvärbana. Istället åkte jag vidare några stationer för att byta tunnelbana för att hinna med bussen. Tyvärr missade jag tunnelbanan eftersom den tunnelbanan jag kom med var sen. Ja ni fattar? Är någonting försenat är det lite kört. Men jag tycker som sagt att det går riktigt bra att åka ändå.
 
 


Kommentarer
Melina

Känner igen det där med resvägar, ibland lyckas man välja rätt iallafall! :-)
Har Svea glasögonen som du hade när du var liten? :-D så himla gullig bild på henne :-)

2013-11-16 @ 13:54:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0