3 minuters träning.

Idag har jag haft sån sjuk träningsvärk. Det pinsamma är att jag inte ens gjort mig förtjänt av träningsvärk. Tommy ska hålla ett gympapass i skolan, med skolan. Det ingår liksom i hans utbildning och jag fick vara försökskanin under EN ynka låt i hans träningspass och det var en ben-låt. Jag känner att det är dags att börja träna men när ska jag göra det? Situationen är lite annorlunda just nu när jag jobbar 10-20 och dom dagar jag inte jobbar åker jag upp till Gävle för att få spendera tid med Tommy och tid i mitt eget hem. Visserligen finns det dagar då jag börjar 12 men då vill jag hellre lägga min tid på Svea. Jag vet, det låter som att jag tycker synd om mig själv och det gör jag verkligen inte för det är ingen annan än jag som kan göra någonting åt saken. Jag får helt enkelt prioritera och just nu prioriterar jag inte träningen. Men jag tyckte det var ganska komiskt och pinsamt i morse när jag vaknade upp med träningsvärk av 3 minuters träning. Eller är jag rent av sjukt effektiv? Som endast behöver träna 3 minuter för att det ska ge mig något?

Svea var superdryg på promenaden idag. Tillslut tröttnade vi ur och gjorde något som vi aldrig har gjort. Tommy bar upp henne i famnen. Det blev liksom lugnast så. :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0