Helgen

Det blev en mysig helg i Leksand. En hel del bebisgos och lek, fint dop och härligt väder. I morse tog jag och Tommy en promenad med Svea i skogen och längs skogsvägarna. Inte för att vi inte brukar göra det men jag uppskattade verkligen vår morgonpromenad. Det var nästan så att den var magiskt. Frosten gjorde allting så fint. Sen hade jag ju mina fina med mig. Svea sprang som en tok fram och tillbaka och hon sprang till och med in i stängslen två gånger. Nej hon skadade sig inte, hon studsade bara tillbaka. Här kommer bilder från helgen! Nu, Helenius hörna!
 


Kommentarer
Melina

Vilka vackra bilder du tar!! Ni ser ut att ha haft det toppen! :-)

Svar: Tack! :)
Sandra och Svea

2013-10-21 @ 09:51:39
Johanna

jättefina bilder! :)

Svar: Tack!
Sandra och Svea

2013-10-24 @ 07:25:33
URL: http://amyochvarghunden.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0