Leksand nästa!

Det är strax dags för oss att åka till Leksand. Solen strålar i Gävle och jag tog med mig Svea och Matilda på en promenad i skogen idag också. Svea blir alltid överexalterad när vi kommer till Leksand och far runt som en liten huligan. För att stilla henne lite tänkte jag att en promenad i skogen borde få henne att avreagera sig lite. Men nu kommer det gå så lång tid tills vi kommer fram till Leksand så hon kommer nog glömt bort den där skogsturen för länge sedan och energin hon gjorde av med i förmiddags är säkerligen tillbaka. Hur som helst var det mysigt att gå i det fina, kalla vädret. Rundan som vi går är så fin, oavsett årstid. Det känns som att vi går i en liten park. Jag vet att bloggen känns halvhjärtad just nu och för dom som vet vad som händer i mitt liv för tillfället  förstår nog varför. Jag känner att jag skriver lite halvhjärtat. Men det finns så mycket som händer just nu som jag inte kan skriva om vilket begränsar skrivandet. Jag lovar att det blir bättre om några veckor!
Karatehunden.
 
 


Kommentarer
Mikaela

Haha shit va hon flyger Svea :) <3

2013-10-18 @ 15:24:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0