Mer bilder!

Här kommer påfyllning med bilder från dagen. Självklart är det hundbilder. Jag och Svea tog en promenad till ett löpspår som ligger någon km bort. Där bytte jag hund med Lena som sprang runt i spåren. Jag tog Ronja som hade sprungit ett varv med Lena och Lena tog Svea för att trötta ut henne lite också. Tidigare idag tog jag även en cykeltur med Svea så hon borde vara ordentligt trött efter den här dagen. Om två dagar åker jag till Gävle, om ganska exakt 48 timmar. Tror ni jag längtar? Svar JA! Jag längtar efter lägenheten och jag längtar efter min käraste. Då blir jag i Gävle fram till på fredag då vi ska på dop i Leksand. Det börjar bli dags att så smått packa ner lägenheten i kartonger. En ännu mer spännande tid börjar närma sig. Håll i hatten!
 
 

Ronja efter ett varv i spåret.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0