Godmorgon!

Bloggandet igår blev inte av. Vi kom fram rätt sent och jag hade ingen lust att ta fram telefonen eller datorn för att skriva ett inlägg. Nu är jag i alla fall på plats. Natten har känts lång. Jag har frusit som en tok och försökt värma mig med hjälp av Svea men hon är inte så stor direkt. Det är verkligen dags att sätta på elementen och lägga täcke i påslakanet. Idag blir det dejt med Melina inne i stan och sedan middag hemma hos mamma. Dagen bjuder alltså på en hel del. Om det inte vore för jag är så fantastiskt hungrig just nu skulle jag skriva mer för det är så himla mysigt att höra regnet slå mot taket utanför, men som sagt.. Magen kurrar lite för mycket för att ligga kvar i sängen. Hörs!

Om man skulle ta och åka utomlands en vecka kanske..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0